Máš technické vzdělání, orientuješ se ve výkresové dokumentaci a zároveň Tě baví komunikace se zákazníky? Nabízíme stabilní pracovní prostředí, kde se technické znalosti snoubí s každodenním kontaktem s lidmi a smysluplnou agendou.

CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Aktivní komunikace se zákazníky – e-mailem i telefonicky
  • Přijímání a zpracování servisních požadavků (záručních i pozáručních)
  • Vedení a správa administrativy servisních případů
  • Příprava cenových nabídek a řešení individuálních požadavků zákazníků
  • Organizace výjezdů servisních techniků a zajištění hladkého průběhu zakázek

CO POŽADUJEME?

  • SŠ vzdělání technického směru (ideálně strojírenství)
  • Znalost technické dokumentace (čtení výkresů)
  • Dobré komunikační schopnosti a samostatnost
  • Umíš si poradit v MS Office, SAP výhodou
  • ŘP sk. B je fajn, ale ne nutnost
  • Hledáme parťáka, který se nebojí učit novým věcem a táhne s týmem za jeden provaz

CO NABÍZÍME?

  • HPP
  • Odpovídající mzdu podle zkušeností a výsledků
  • Speciální odměny (vánoční, čtvrtletní apod.)
  • Stravenkový příspěvek
  • 25 dní dovolené
  • Možnosti kariérního růstu a odborného vzdělávání
  • Pracovní doba: PO–PÁ od 7:00 do 15:30
  • Přátelský tým a neformální atmosféra
  • Firemní akce – protože i práce může být zábava (sportovní den, vánoční večírek atd.)
  • Nástup možný ihned!

MÁTE ZÁJEM NEBO JEN NĚJAKÝ DOTAZ?

736 626 086

zavolejte naší personalistce

800 666 699

zavolejte zdarma na ŽOLinku

laura@zolikovaprace.cz

napište nám email

nebo

vyplňte formulář níže




    Prosím, vyplňte minimálně údaje označené *hvězdičkou.

    SDÍLEJTE SE SVÝMI ZNÁMÝMI