Máš technické vzdělání, orientuješ se ve výkresové dokumentaci a zároveň Tě baví komunikace se zákazníky? Nabízíme stabilní pracovní prostředí, kde se technické znalosti snoubí s každodenním kontaktem s lidmi a smysluplnou agendou.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
- Aktivní komunikace se zákazníky – e-mailem i telefonicky
- Přijímání a zpracování servisních požadavků (záručních i pozáručních)
- Vedení a správa administrativy servisních případů
- Příprava cenových nabídek a řešení individuálních požadavků zákazníků
- Organizace výjezdů servisních techniků a zajištění hladkého průběhu zakázek
CO POŽADUJEME?
- SŠ vzdělání technického směru (ideálně strojírenství)
- Znalost technické dokumentace (čtení výkresů)
- Dobré komunikační schopnosti a samostatnost
- Umíš si poradit v MS Office, SAP výhodou
- ŘP sk. B je fajn, ale ne nutnost
- Hledáme parťáka, který se nebojí učit novým věcem a táhne s týmem za jeden provaz
CO NABÍZÍME?
- HPP
- Odpovídající mzdu podle zkušeností a výsledků
- Speciální odměny (vánoční, čtvrtletní apod.)
- Stravenkový příspěvek
- 25 dní dovolené
- Možnosti kariérního růstu a odborného vzdělávání
- Pracovní doba: PO–PÁ od 7:00 do 15:30
- Přátelský tým a neformální atmosféra
- Firemní akce – protože i práce může být zábava (sportovní den, vánoční večírek atd.)
- Nástup možný ihned!
MÁTE ZÁJEM NEBO JEN NĚJAKÝ DOTAZ?
736 626 086
zavolejte naší personalistce
800 666 699
zavolejte zdarma na ŽOLinku
laura@zolikovaprace.cz
napište nám email
nebo
vyplňte formulář níže