Tuto pracovní pozici jsme již obsadili. Zde naleznete aktuální seznam volných pracovních míst. 

 

Jedná se o práci přímo do kmene společnosti. Nebudete zaměstnancem agentury, ale přímo dané firmy.

CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Zajištění chodu pobočky (evidence docházky, vítání návštěv, zařizování občerstvení atd.)
  • Evidence a přebírání /odesílání pošty
  • Evidence pobočkové pokladny
  • Obsluha společných provozních zařízení na pobočce (tiskárna, kávovar, myčka atd.) a řešení případných poruch s IT
  • Elektronická i fyzická archivace dokumentů
  • Zajištění a evidence marketingových předmětů, vizitek atd.
  • Rozdělování e-mailů z centrální e-mailové adresy
  • Zápis smluv do informačního systému
  • Zajištění reportů

CO POŽADUJEME?

  • Příjemný a bezchybný mluvený i písemný projev
  • Schopnost předvídat potřeby
  • Skvělé organizační schopnosti a smysl pro systém
  • Pokročilou znalost práce na počítači (Word, Excel, PowerPoint)
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Ochotu plnit zejména administrativní a provozní úkoly
  • Ochotu učit se novým věcem
  • Trpělivost
  • ŘP sk. B výhodou

CO NABÍZÍME?

  • Práci na plný úvazek ve stabilní české společnosti
  • Nástupní mzdu 25 000 – 30 000 Kč (dle prokazatelných dovedností a předchozích zkušeností)
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Čas na odpočinek – týden dovolené navíc
  • Občerstvení na pracovišti, příjemný kolektiv
  • Nástup od 1.3.2022

V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis s fotografií zaslaný na email: sylva@zolikovaprace.cz nebo volejte na tel. +420 735 120 130.

MÁTE ZÁJEM NEBO JEN NĚJAKÝ DOTAZ?

735 120 130

zavolejte naší personalistce

800 666 699

zavolejte zdarma na ŽOLinku

sylva@zolikovaprace.cz

napište nám email

nebo

vyplňte formulář níže




    Prosím, vyplňte minimálně údaje označené *hvězdičkou.

    SDÍLEJTE SE SVÝMI ZNÁMÝMI