Do našeho mladého týmu hledáme novou aktivní kolegyni na pozici Personalistky v Olomouci. Pomozte nám táhnout kupředu naši slibně se rozvíjející olomouckou pobočku.
Hlavní náplní práce personalistky je telefonická a zejména osobní komunikace s uchazeči o zaměstnání a jejich výběr v rámci naší olomoucké pobočky. Dále personalistka vykonává administrativu spojenou s uzavřením pracovní smlouvy, komunikuje s kolegyní mzdovou účetní, kolegou provozním vedoucím a jednatelem společnosti. Jedná se o velmi různorodou a zajímavou práci, která nezevšední.
Co požadujeme?
- Alespoň SŠ s maturitou
- Aktivní přístup k práci a ochotu samostatně řešit problémy
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost vedení pracovních pohovorů
- Uživatelskou znalost práce na PC (internet, email, Facebook, kancelářské programy – Word, Excel)
- Samostatnost, spolehlivost a flexibilitu
- Chuť do práce, úsměv a dobrou náladu i v případě, když se uchazeč o zaměstnání nebo zaměstnanec chová jako morous
Co nabízíme?
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Místo výkonu práce Olomouc (blízko centra)
- Vše ostatní o pracovních a mzdových podmínkách Vám velmi ráda sdělí naše prostějovská personalistka
Máte zájem o toto místo?
Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na email lucie@zolikovaprace.cz a do předmětu uveďte „Personalistka“. Svoje dotazy nám můžete napsat přímo zde.
Hledají Vaši známí práci?
Sdílejte s nimi tuto volnou pracovní pozici na Facebooku. Určitě Vám poděkují.